Metrodom support csomagok
Support | Bronze | Bronze+ * | Silver | Silver+ * | Gold | Gold+ * |
---|---|---|---|---|---|---|
Csomag tartalma | hibaelhárítás | hibaelhárítás + konfiguráció | hibaelhárítás + konfiguráció | |||
Rendelkezésre állás | munkanapokon 8:00 - 18:00 | munkanapokon 8:00 - 18:00 | minden nap 8:00 - 18:00 ** | |||
Reakcióidő | szerződés szerint | szerződés szerint | szerződés szerint | |||
A csomagba foglalt javítás és konfiguráció- módosítások óraszáma *** |
egyszeri testreszabás | 4 óra | 6 óra | 8 óra | 10 óra | |
Karbantartás | nincs | 1 alkalom / év | 4 alkalom / év | |||
Eszközjavításhoz kapcsolódó szállítási díjak |
2 000 Ft / alkalom | 2 000 Ft / alkalom | ingyenes | |||
Kiszállási díj | ingyenes | hibaelhárítás esetén ingyenes | hibaelhárítás esetén ingyenes | |||
Éves díj **** | 18 000 Ft | 21 600 Ft | 24 000 Ft | 28 800 Ft | 38 000 Ft | 45 600 Ft |
Féléves díj **** | 10 000 Ft | 12 000 Ft | 13 500 Ft | 16 200 Ft | 20 000 Ft | 24 000 Ft |
* Nettó 65 négyzetméter alapterület feletti ingatlan (szolgáltatásnyújtás helye), illetve a szolgáltatásnyújtás helyén található eszközpark összetettsége esetén (több, mint 25 db eszköz) kizárólag a SUPPORT Bronze+/Silver+/Gold+ csomagok állnak rendelkezésre. A Vállalkozás vállalja és rögzíti, hogy a szolgáltatás helyén felmérést végez arra vonatkozóan, hogy a Fogyasztó számára mely csomagok elérhetők, és erről a Fogyasztót – a szerződéskötést megelőzően – tájékoztatja annak érdekében, hogy megalapozott döntést hozhasson.
** Munkaszüneti napokon kizárólag a fűtéssel kapcsolatos hibabejelentéseket dolgozzuk fel.
*** Az óraszámok egy év időtartamra vonatkoznak. Féléves szerződés esetén a csomagba foglalt óraszámok fele áll rendelkezésre. A munkalapon minden esetben szerepel a ráfordított idő.
**** Tartalmazza az általános forgalmi adót, adóval megnövelt teljes összeg; az ellenszolgáltatás teljes összege a számlázási időszakra vonatkozó valamennyi költséget tartalmazza, kivéve azon, előre nem számítható költségeket, amelyeknek kiszámítási módjáról jelen Szerződés külön rendelkezik; az ellenszolgáltatás teljes összege egyúttal a teljes havi költséget is jelenti.
A Vállalkozás a „Support” szolgáltatást a következő hardvereszközökön futó szoftverek, és kizárólag azok vonatkozásában biztosítja:
Zipatile 2 (Metrodom Park B, illetve Panoráma A épületek esetén kizárólag az ún. V3 szerverre történő migrálás* után, mert a gyártó (Zipato) 2022. január 1-vel beszüntette a V2 szerver teljes supportját)
ZipaBox 2
*Az okosotthon rendszer egészének V2 szerverről V3 szerverre történő áthelyezése, mely magába foglalja a teljes programozást. Fontos tudni, hogy a migrálás után már csak az új mobilapplikációval tudja használni okosotthon rendszerét! A migrálás díja Support előfizetés esetén kedvezményesen 15 000 Ft. Support előfizetés nélkül 20 000 Ft.
Hagyományos kapcsolók mögé épített világítási modulok, vagy Keemple okoskapcsoló, vagy MCO okoskapcsoló
Danfoss, vagy Eurotronic SPIRIT radiátorvezérlő
NGBS, vagy Wavin rendszerű felületfűtés/hűtés
Everspring, vagy Sensative Stripguard nyitásérzékelő
Philio PST-02, vagy Keemple, vagy Everspring mozgásérzékelő
Kapcsolat
Kérünk, hogy látogatásodat előre jelezd!
Telefonos ügyfélszolgálatunk hétköznap 8:30 és 17:00 között fogadja a hívásokat.
Aktiválás, időpont
Műszaki support
Üzleti kapcsolatok