Metrodom

Metrodom support csomagok

Support Bronze Bronze+ * Silver Silver+ * Gold Gold+ *
Csomag tartalma hibaelhárítás hibaelhárítás + konfiguráció hibaelhárítás + konfiguráció
Rendelkezésre állás munkanapokon 8:00 - 18:00 munkanapokon 8:00 - 18:00 minden nap 8:00 - 18:00 **
Reakcióidő szerződés szerint szerződés szerint szerződés szerint
A csomagba foglalt
javítás és konfiguráció-
módosítások óraszáma ***
egyszeri testreszabás 4 óra 6 óra 8 óra 10 óra
Karbantartás nincs 1 alkalom / év 4 alkalom / év
Eszközjavításhoz kapcsolódó
szállítási díjak
2 000 Ft / alkalom 2 000 Ft / alkalom ingyenes
Kiszállási díj ingyenes hibaelhárítás esetén ingyenes hibaelhárítás esetén ingyenes
Éves díj **** 18 000 Ft 21 600 Ft 24 000 Ft 28 800 Ft 38 000 Ft 45 600 Ft
Féléves díj **** 10 000 Ft 12 000 Ft 13 500 Ft 16 200 Ft 20 000 Ft 24 000 Ft

* Nettó 65 négyzetméter alapterület feletti ingatlan (szolgáltatásnyújtás helye), illetve a szolgáltatásnyújtás helyén található eszközpark összetettsége esetén (több, mint 25 db eszköz) kizárólag a SUPPORT Bronze+/Silver+/Gold+ csomagok állnak rendelkezésre. A Vállalkozás vállalja és rögzíti, hogy a szolgáltatás helyén felmérést végez arra vonatkozóan, hogy a Fogyasztó számára mely csomagok elérhetők, és erről a Fogyasztót – a szerződéskötést megelőzően – tájékoztatja annak érdekében, hogy megalapozott döntést hozhasson.

** Munkaszüneti napokon kizárólag a fűtéssel kapcsolatos hibabejelentéseket dolgozzuk fel.

*** Az óraszámok egy év időtartamra vonatkoznak. Féléves szerződés esetén a csomagba foglalt óraszámok fele áll rendelkezésre. A munkalapon minden esetben szerepel a ráfordított idő.

**** Tartalmazza az általános forgalmi adót, adóval megnövelt teljes összeg; az ellenszolgáltatás teljes összege a számlázási időszakra vonatkozó valamennyi költséget tartalmazza, kivéve azon, előre nem számítható költségeket, amelyeknek kiszámítási módjáról jelen Szerződés külön rendelkezik; az ellenszolgáltatás teljes összege egyúttal a teljes havi költséget is jelenti.

A Vállalkozás a „Support” szolgáltatást a következő hardvereszközökön futó szoftverek, és kizárólag azok vonatkozásában biztosítja:

Zipatile 2 (Metrodom Park B, illetve Panoráma A épületek esetén kizárólag az ún. V3 szerverre történő migrálás* után, mert a gyártó (Zipato) 2022. január 1-vel beszüntette a V2 szerver teljes supportját)

ZipaBox 2

*Az okosotthon rendszer egészének V2 szerverről V3 szerverre történő áthelyezése, mely magába foglalja a teljes programozást. Fontos tudni, hogy a migrálás után már csak az új mobilapplikációval tudja használni okosotthon rendszerét! A migrálás díja Support előfizetés esetén kedvezményesen 15 000 Ft. Support előfizetés nélkül 20 000 Ft.

Hagyományos kapcsolók mögé épített világítási modulok, vagy Keemple okoskapcsoló, vagy MCO okoskapcsoló

Danfoss, vagy Eurotronic SPIRIT radiátorvezérlő

NGBS, vagy Wavin rendszerű felületfűtés/hűtés

Everspring, vagy Sensative Stripguard nyitásérzékelő

Philio PST-02, vagy Keemple, vagy Everspring mozgásérzékelő

Kapcsolat

Kérünk, hogy látogatásodat előre jelezd!

    Megkeresés jellege
    Épület

    Telefonos ügyfélszolgálatunk hétköznap 8:30 és 17:00 között fogadja a hívásokat.